Eliza was here

Sunweb Group verlengt partnership en ontdekt ook padel met ‘Eliza was here'!

Huidige partner Sunweb Group verlengt het partnership met Tennis Vlaanderen voor 1 jaar. De reispartner blijft de Vlaamse tennisspeler trouw en voegt de snelst groeiende sport padel toe tot aan zijn repertoire. Sunweb Group blijft communiceren naar de 165.000 tennisleden onder de naam Sunweb en maakt gebruik van het partnership om zich te profileren als de ‘leading digital holiday expert' die ook tennisfamilies een welverdiende vakantie wilt bezorgen.

De 72.000 padellers binnen de federatie zullen tijdens dit partnership ook kennis maken met de kleinschalige en ‘weg van de massa'-vakanties, die aangeboden worden door ‘Eliza was here', dat ook onderdeel is van de Sunweb Group. De padelspeler zal ontdekken wat ''Eliza was here' te bieden heeft aan unieke, prachtige vakantieadresjes en wie weet kan de padelspeler ook zijn favoriete sport beoefenen op een unieke locatie. 

Tim van den Bergh, managing director Eliza was here and Sunweb group specialities: "Ik kijk met veel trots terug op de mooie samenwerking die we de laatste jaren hebben opgebouwd met Tennis Vlaanderen. Het is heel mooi om zien hoe veel initiatief en creativiteit er in deze federatie zit en hoe zij jaar op jaar ook blijven groeien. Wij voelen ons hier niet zomaar een "logosponsor" maar een echte partner.  Door dit partnership hebben veel leden van Tennis Vlaanderen Sunweb beter leren kennen en kunnen genieten van onze zon en wintersportvakanties.   
Voor 2022 breiden we onze samenwerking verder uit door naast Sunweb nu ook Eliza was here te gaan linken met Tennis Vlaanderen en dan meer bepaald met padel.  Ik ben er van overtuigd dat onze kleinschalige vakanties een perfecte fit zijn voor de vele padelspelers die Vlaanderen rijk is.   Wij kijken alvast uit naar de verlenging van het partnership
".

Gijs Kooken, CEO Tennis Vlaanderen: "Wij zijn verheugd dat Sunweb zich opnieuw engageert in tennis. Een trouwe supporter zoals Sunweb is heel belangrijk voor een federatie. Verder begrijpen we uiteraard de interesse in padel, het is een slimme zet om deze nieuwe fantastische sport te claimen met het leuke hippe merk 'Eliza was here'. Een echte match durven we het wel noemen."